Rabu, 16 April 2014

Orang Bagi Ambik Rezeki

Assalammualaikum..


Gigih aku update blog hari-hari aku nak cube hari-hari update tak mau la hidup segan tak mati. Konon nak buat la kenangan buat aku hari-hari yang aku lalui. Tapi sebenar ye nk kosong memori kad kat dalam telefon ni biar tak berat dak mahu la gambar-gambar kenangan hilang macam tu je sedih la tak dapat nk imbas kembali..

Sebenar ye bukan ni aku nk cete, aku nak cete pasal aku dapat barang free pagi tadi. Datang je opis tengok ade kotak kecik macam gula-gula atas meja. Ait sape pnye la yang tertinggal barang atas meja aku ni. Aku ape lagi pi la tanye jiran depan meja aku ni sape punye dy jawab Mr.Chong bagi..owh.. Dalam hati tak sabar nak lihat ape dalam kotak tu macam menarik siap ade tande lagi.


Kotak misteri siap ade tanye betol lagi


Tada.. Aku dapat pendrive free..

Terharu dapat benda free makin rajin la aku bekerja.. Haha.. aku dapat 8G okey la kan besar gak gig ye.. Sebab aku pun memang nak beli pendriver sebab senang nak bawak gi opis. Tapi bile pikir-pikir balek macam rugi. Sebab ape baik beli asternal boleh letak banyak.. Hehe.. Tapi dah dapat alhamdullillah boleh letak cete n tengok kat opis.. Tu dah salah guna barang dah tu.. Kiki. Ade aku kesah. Dah bagi tak boleh ambik balek.. Haha..

Okey la aku nak sambung buat koreja pulak kang de gak kene marah gan bos t..

Assalammualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan