Selasa, 15 April 2014

Hari Kebahagiaan

Assalammualaikum..

Hadoi dah lama sangat aku tak menulis dalam blog ni.. Dah nama nye blog ikot suka jadi aku pun ikot suka nak update blog ni. Huihui.. Sibuk terlampau sangat dengan koreja lagi dengan persiapan tunang lagi nikah lagi dengan hari kebesaran raja sehari lagi. Kalau buat seorang diri memang tak kahwin la aku sampai sekarang. Alhamdullillah kini selamat menjadi isteri Mohd Fadzil Bin Mahayudin @ Mahayuddin. Mula-mula nak biasa kan hidup berdua kelam kabut sungguh aku kate memang mula-mula tu nak putus asa saje. Tapi bila tengok Cik Abang bersungguh-sungguh tolong jadi semangat nak berubah dari solo ke duo. Kalau ade rezeki lebih mungkin bertiga. Doa kan ye.. Amin..

Aku buat sekali dua dalam satu majlis tunang dan nikah. Agak kelam kabut jugak buat majlis sekali dua. Ingat tak mahu tunang terus nikah je tapi ayah tak mahu nak ikot sunnah risik tunang dan nikah. Memang penat lepas tunang tu tapi sempat gak la aku bertangkap gambr dengan sedara mara aku. Tapi paling sedih dak dapat bergambar dengan mak dan ayah.. Huhu.. tapi esok ye hari kebesaran ye aku paksa jugak mak ayah yang gah sibuk layan tetamu aku tetap dapat kan jugak mane boleh manusia yang membesarkan aku selama ini tak ada bergambar dengan aku kan. Harus la ada. Aku mintak jurufoto yang bertanggungjawab hari tu paksa cari mak ayah aku kalau dak aku taknak bergambar..Hoho..kau mampu buat macam tu..Haha..Okey itu aku tipu. Aku gi mintak pengapit aku selaku sedara aku sebelah mak Nabila gi cari mak ayah aku. Alhamdullilah majlis berjalan lancar dan aku seronok sangat dah selesai tak de la nak aku stres lagi pikir apa lagi nak buat majlis berjalan lancar..

Okey la dah banyak sangat aku merapu dengan Bahasa yang tunggang terbalik ni jom gambar dulu..moh kite..



Perkenalkan mak mertua saya. Masa ni masih bakal mak mertua petang kul 3 suku sudah sah mak mertua.



Masa ni aku malu-malu lagi yela kan tak selalu gi rumah suami aku kan. Boleh kira dengan jari tak sampai tiga lagi aku rasa la kn.. Huhu.. Yola mak tak kasi selalu sangat gi sana kalau belum sah lagi tak manis orang kampung tengok..



Alhamdullillah selamat sah menjadi tunangan orang.. malu...(*^-^*)


Ngee aku la..


Husna anak jiran aku. Paling terbaik banyak cete pasal dy ni. Nanti la aku cete..


Orang kuat masak kari telor sangat sedap dan aku tak dapat rasa ..(T-T)
Lupa nak kenal kan Mak Lang kakak mak no.3..


Hari kejadian..\(^O^)/


Dan lagi..


Mak lang, Mak ngah dan Mak yon pasti la yang tutup mata bagai tu aku. Huhu.. Adoi gambar dak cantik..


Lagi..


Ade lagi..


Dan lagi..

Orang kuat ketiga adik aku la Sarah

Bergambor atas pelamin


Yang ni adik lelaki aku yang bongsu




Daku dak banyak adik beradik mereka la paling sibuk buat keroje..




Assalammualaikum..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan